Sabtu, 24 Disember 2011

KISAH BENAR

Saya merasa hairan, kenapa usaha dan penat lelah saya sentiasa tidak berbaloi dengan hasil yang saya dapat. Saya tetap berusaha dan sentiasa mencari jalan untuk berjaya dan mengubah kehidupan kearah lebih baik.

Bermacam cara saya ikhtiarkan, mencari ilmu kesana kemari, membeli buku, seminar, mencari dan terus mencari...

Suatu ketika saya mendapat idea ini, gabunan pembacaan, penyelidikan, pencarian dan sebagainya.
Dengan idea ini saya mencipta satu kaedah yang dinamakan TEKNIK 7P saya menciptanya.

Saya mencipta teknik 7P pada tahun 2007. Sekian lama saya mengunakan cuma teknik 1p, Semasa saya apply teknik 1P usaha/biz saya kadang-kadang naik dan kadang turun dan ada ketikanya..
boleh dikatakan agak teruk..

Saya hampir berputus asa.. lalu saya terfikir. Kenapa aku tak apply TEKNIK 7P yang aku cipta itu? Lalu saya tak nak buang masa, saya applykan 7p dalaman dan seterusnya saya juga apply
7P luaran...

Alhamdulllah.. tak sangka, kehidupan saya mula berubah.... pendapatan tahunan saya jadi pendapatan bulanan saya.. Alhamdulillah saya bersyukr pada Allah SWT..

Apakah teknik 7P itu? Susah ke nak lakukan? Hebat sangatkah teknik tu, hingga boleh mengubah kehidupan menjadi lebih baik?

Untuk mendapat keterangan lanjut apakah 7P sila isi maklmat anda SEBELAH KANAN..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan